In 2008/2009 is de boot als nieuw gerestaureerd op de werf van Tullio Abbate zelf. De romp werd gerestaureerd en opnieuw donker blauw gespoten, alle mechanische en elektrische zaken zijn vernieuwd. Door omstandigheden is er sinds de refit ca. 10 uur gevaren. Deze speedboot is altijd binnen gestald.
Het is een van de weinige tour modellen van de toenmalige racers (waarvan een groot aantal gekocht werd door de toenmalige beroemde F1 autocoureurs, zoals Jacky Ickx, Gerhard Berger, Gilles villeneuve etc) en dus veel luxer uitgevoerd met 4 slaapplaatsen, toilet, keukenfornuisje, spoelbak en koelkast.
In 2008 verving de werf van Tullio Abbate de oorspronkelijke turbo-diesels door benzine motoren, die de boot veel beter tot zijn recht doen komen: 2x 6.2 l. V8 Mercruisers, (2x 320 PK) en Z-drive transmissie. De motoren zijn relatief zuinig in gebruik, met geweldige acceleratie en ruim 50 mph. topsnelheid.
Bravo one inox propellers, bilge pump installatie, nieuwe instrumenten, koelkast en zwemplateau.
Het in 2000 gerestaureerde interieur verkeert nog steeds in goede staat. Een betere offshore 36 bestaat er niet.